mee-ngau

paminawa ang gibati sa akuang kasingkasing, GIMINGAW NA KO NIMO… kada gabii, wala nay lain musulod sa utok nako panay nalang mga mata nimo, unsa kalami puhon mutanaw ka sa akua; baba nimo, unsa kalami puhon mungisi ka tungod sa akua; mga kamot nimo, unsa kalami puhon magunitan nako sila… usahay man sad, lain sad maisip nako… kanang mga kanta nako, apan panay na sila LAB songs, ambot ngano… kantahon nako, kaw nasad musulod sa utok nako… usahay sad, musulat ko, apan IKAW nasad ang sabjek matter sa masulat nako… ambot gani nganu naingani ang utok nako… wara ba ko gareklamo? dili man… ganahan gani ko kay naa jud ka sa utok nako… dili jud mawala… maayo nalang…
pero, gimingaw na jud ko nimo… pataka ra kog binisaya diri, kabalo ko daghan kog grammatical errors dira… bahala na, di bitaw sad ka hawod kaau magbinisaya… heehe… gimingaw na jud ko nimo, gel…

~ by saikow on April 27, 2007.

2 Responses to “mee-ngau”

  1. ka-cute nimo maarreeeeyusssss… ahahah… padayon sa imong gibati…

  2. pastilan.. gabasa ko ani, gimingaw sad ko sa akong angel.. mo.text ta beh..

Leave a Reply

 
